Πληρωμές

  1. Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια αγορά μέσω του e-shop;

    Από το μενού του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορείτε να  περιηγηθείτε στις κατηγορίες προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Πρόσβαση σε νέα προϊόντα έχετε και μέσα από την κατηγορία Νέες Αφίξεις. Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε κάποιο ή κάποια προϊόντα θα πρέπει να τα προσθέσετε  στο καλάθι αγορών σας. Για να ολοκληρώσετε την αγορά σας, απλώς εισάγετε τη διεύθυνση αποστολής σας (καθώς και τη διεύθυνση χρέωσης σε περίπτωση που αυτή είναι διαφορετική) και επιλέξτε μια μέθοδο πληρωμής. Οριστικοποιήσετε την επιλογή σας και προχωρήστε στην πληρωμή. Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στον ιστότοπό μας συνδεόμενοι στον προσωπικό λογαριασμό σας.

    Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει περισσότερα από ένα προϊόντα, η παραγγελία σας δύναται να αποσταλεί είτε τμηματικά είτε στο σύνολό της, μόλις και το τελευταίο προϊόν είναι διαθέσιμο προς αποστολή.

  2. Πώς θα ξέρω αν η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί;

    Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@kori.gr, καθώς και τηλεφωνικά στο 210.323.3534 από Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 10:00 έως τις 17:00.

  3. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν σε παραγγελία που έχει ήδη καταχωρηθεί;

    Έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε ένα προϊόν στην παραγγελία σας όσο αυτή είναι στο στάδιο προετοιμασίας και δεν έχει αποσταλεί. Για να μάθετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@kori.gr, καθώς και τηλεφωνικά στο 210.323.3534 από Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 10:00 έως τις 17:00. Εάν η παραγγελία σας είναι στο στάδιο της αποστολής τότε υπάρχει μόνο η δυνατότητα νέας παραγγελίας.

  4. Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

    Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας είναι εφικτή εφόσον αυτή βρίσκεται ακόμη στο στάδιο προετοιμασίας και δεν έχει αποσταλεί. Για να μάθετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@kori.gr, καθώς και τηλεφωνικά στο 210.323.3534 από Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 10:00 έως τις 17:00. Στην περίπτωση έγκαιρης ακύρωσης της παραγγελίας, η επιστροφή του καταβληθέντος ποσού θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 7 ημερών.

  5. Μπορώ να παραλάβω το προϊόν σε συσκευασία δώρου;

    Επιλέγοντας το ανάλογο πεδίο κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε το προϊόν σε συσκευασία δώρου. Η KORI σας προσφέρει τη συσκευασία δώρου χωρίς πρόσθετη χρέωση. Μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να αποστείλετε το προϊόν κατευθείαν σε τρίτο παραλήπτη. Αρκεί να αναγράψετε μια διεύθυνση παραλήπτη διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης:

    • Επιλέξτε το πεδίο συσκευασίας δώρου.
    • Συμπληρώστε τα στοιχεία χρέωσης με τα δικά σας προσωπικά στοιχεία.
    • Συμπληρώστε τα στοιχεία αποστολής με τα στοιχεία του προσώπου στο οποίο επιθυμείτε να στείλετε το δώρο.
    • Στείλτε το δώρο σας!
  6. Πώς λειτουργεί η προπαραγγελία προϊόντος;

    Σε πολλά προϊόντα, υπάρχει η δυνατότητα προπαραγγελίας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προβείτε στην αγορά προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, ώστε αυτό να σας αποσταλεί το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος διαθεσιμότητας και παράδοσης μη διαθέσιμου προϊόντος κυμαίνεται γενικά μεταξύ 2 και 5 εβδομάδων.

    Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να παραλάβετε το προϊόν σας το συντομότερο δυνατό. Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την προπαραγγελία σας και το χρόνο ετοιμασίας της, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@kori.gr ή τηλεφωνικά στο 210.323.3534 από Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 10:00 έως τις 17:00.

  7. Γιατί το προϊόν που παρέλαβα είναι λίγο διαφορετικό από το προϊόν της φωτογραφίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

    Μικροδιαφορές στα προϊόντα του καταστήματός μας είναι αναμενόμενες και οφείλονται στην εξ ολοκλήρου χειροποίητη φύση τους. Δεν μειώνουν επ ουδενί ούτε την αξία του αντικειμένου που παραλαμβάνετε ούτε την αισθητική του. Αντιθέτως, καθιστούν κάθε κομμάτι μοναδικό. Αν ωστόσο το αντικείμενο που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να το επιστρέψετε εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής.

  8. Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

    Η KORI βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας. Η διεύθυνσή μας είναι Μητροπόλεως 13 & Βουλής, Σύνταγμα.

  9. Μπορώ να παραλάβω ένα προϊόν από το φυσικό κατάστημα;

    Επιλέγοντας το ανάλογο πεδίο κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας απευθείας από το φυσικό μας κατάστημα, στη διεύθυνση Μητροπόλεως 13 & Βουλής, Σύνταγμα.

    Μόλις το προϊόν είναι διαθέσιμο για παραλαβή, θα λάβετε ένα ενημερωτικό email το οποίο θα πρέπει να παρουσιάσετε στο κατάστημα κατά την παραλαβή, μαζί με την ταυτότητά σας.

  10. Μέτρα προστασίας κατά της COVID-19 στο φυσικό κατάστημα.

    Μεριμνώντας για την ασφάλεια τόσο των πελατών όσο και εργαζομένων της, η KORI συμμορφώνεται πλήρως με τις οδηγίες και τα πρωτόκολλας υγιεινής και ασφάλειας που λαμβάνονται από την ελληνική κυβέρνηση για τον περιορισμό της επιδημίας της COVID-19.

  11. Πώς μπορώ να εξοφλήσω μία παραγγελία;

    Η παραγγελία σας μπορεί να εξοφληθεί με τους παρακάτω τρόπους :

    •  Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας alpha e-commerce της Alpha Bank του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
    • Μέσω Pay Link. Σας αποστέλλουμε ηλεκτρονικά σχετικό link για να πληρώσετε με τη πιστωτική σας κάρτα.
    • Μέσω PayPal.
    • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας. Εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, θα σας αποσταλεί ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με τα τραπεζικά στοιχεία της εταιρείας μας. Σημειώστε ότι, στην περίπτωση αυτή, ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση 1 με 3 εργάσιμων ημερών έως ότου ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.
  12. Είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω πιστωτική κάρτα στον ιστότοπο kori.gr;

    Οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα είναι πλήρως διασφαλισμένες. Πραγματοποιούνται στην ασφαλή πλατφόρμα της Alpha Bank, Alpha e-commerce. Κατά τη συναλλαγή, τα στοιχεία της κάρτας σας προστατεύονται με κρυπτογράφηση και δεν υπάρχει πρόσβαση σε αυτά.

  13. Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές;

    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με όλες τις κάτωθι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες : Mastercard, Visa, American Express, Diners.

  14. Πότε θα χρεωθεί η κάρτα μου;

    Η πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα θα χρεωθεί τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας σας.

  15. Σε τι νόμισμα γίνονται οι πληρωμές;

    Όλες οι πληρωμές γίνονται σε Ευρώ.

Καλως ηρθατε

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή

Update cookies preferences